Podnikatelská mise do Tuniska

Termín: 23. duben 2025 - 24. duben 2025

Svaz průmyslu a dopravy vás zve k účasti v podnikatelské delegaci doprovázející ministra zahraničních věcí ČR pana Jana Lipavského na jeho zahraniční pracovní cestě do Tuniska. Pracovní cesta se uskuteční v termínu 23.-24. dubna 2025 a za Svaz průmyslu ji povede člen představenstva Petr Jonák.

Delegace během cesty navštíví tuniské hlavní město Tunis, kde bude mít na programu podnikatelské fórum s možností B2B jednání s tuniskými firmami, sektorovými federacemi a státními subjekty, dále setkání s ministrem zahraničních věcí ČR a networking mezi firmami a účastníky business mise s cílem prohloubit a navázat kontakty.

Účast v této delegaci je určena pro firmy a organizace, které se aktivně zajímají o teritorium Tuniska a severní Afriky. Prioritními sektory pro tuto podnikatelskou delegaci jsou energetika, vodohospodářství, odpadní technologie, obrana, zemědělství, strojírenství a zdravotnictví.

V případě zájmu o účast vás prosíme o následující:

  1. Zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky (najdete níže).
  2. Vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
  3. Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR).
  4. Vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí.
  5. Zaslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů).
  6. Loga společnosti, kterou budete na podnikatelské misi zastupovat.

Dokumenty zašlete na e-mail djoza@spcr.cz nejpozději do 10. dubna 2025 do 18:00 hod. Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. - registrace prodlouženy!

Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží jako podklad pro výběr firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který budeme připravovat v angličtině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.

Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě vámi dodaných profilů a informací o vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.

Další pokyny vám sdělíme po obdržení vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. Informace vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou, včetně zálohové faktury na účastnický poplatek pro firmy zařazené do podnikatelské delegace. 

Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení. 

Kontakt na organizátora:

Dominik Joza
manažer Sekce vnějších vztahů
djoza@spcr.cz
tel. 733 126 501

Nepřehlédněte: