Podnikatelská mise do Vietnamu, Japonska a Malajsie
Registrace ukončeny, kapacita mise je již naplněna.
Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) si Vás dovoluje informovat o možnosti účasti v podnikatelské delegaci doprovázející ministra financí ČR Zbyňka Stanjuru do Vietnamu, Japonska a Malajsie. Podnikatelská mise se uskuteční v termínu 20. – 30. dubna 2025 2025 pod vedením prezidenta SP ČR Jana Rafaje.
Delegace během cesty navštíví klíčová obchodní centra – Hanoj (Vietnam), Ósaku a Tokio (Japonsko) a Kuala Lumpur (Malajsie). Program zahrnuje podnikatelská fóra, B2B a B2G networking, návštěvu EXPO 2025 a další doprovodné akce, které vytvoří jedinečné příležitosti pro navázání a prohloubení obchodních vztahů. Prioritními sektory pro tuto podnikatelskou misi jsou fintech, kybernetická bezpečnost, umělá inteligence a obchod.
Předběžný harmonogram cesty (změny vyhrazeny):
-
Neděle 20.4.2025
20:00 odlet z Prahy
- Pondělí 21.4.2025
13:00 přílet do Hanoje
- Úterý 22.4.2025
Program v Hanoji (business fórum, B2B jednání a doprovodný program)
- Středa 23.4.2025
Ráno odlet do Ósaky
Ósaka EXPO - networkingová akce zaměřená na kyberbezpečnost
- Čtvrtek 24.4.2025
Ósaka EXPO - konference zaměřená na FinTech
Přelet do Tokia
- Pátek 25.4.2025
Program v Tokiu (business seminář, B2B jednání a doprovodný program)
- Sobota 26.4.2025
Program v Tokiu
- Neděle 27.4.2025
Přelet do Kuala Lumpur
- Pondělí 28.4.2025
Program v Kuala Lumpur (business fórum, B2B jednání a doprovodný program)
- Úterý 29.4.2025
Program v Kuala Lumpur
Zpáteční let do Prahy
- Středa 30.4.2025
cca 8:00 přílet do Prahy
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 150.000,- Kč včetně DPH pro nečleny a 130.000,- Kč včetně DPH pro členy SP ČR. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.
- Zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky
- Vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
- Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR)
- Vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí
- Zaslání profilové fotografie účastníka do katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)
- Zaslání loga společnosti (organizace) do tištěného katalogu firem (v křivkách/kvalitě vhodné pro tisk).
Dokumenty zašlete na e-mail ijavorova@spcr.cz nejpozději do 18. března 2025 do 18:00.
Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží jako podklad pro výběr místních firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který budeme připravovat v angličtině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění Vašich zájmů.
Další pokyny Vám sdělíme po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. Informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou, včetně zálohové faktury na účastnický poplatek pro firmy zařazené do podnikatelské delegace.
Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.
Podnikatelskou misi organizačně zajišťuje manažerka Sekce vnějších vztahů Ivana Javorová (email: ijavorova@spcr.cz, tel. 778 969 365). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na Vaši účast.
Více o navštívených teritoriích a obchodních příležitostech v nich najdete pod odkazy níže: