Summit Iniciativy Trojmoří ve Varšavě
Svaz průmyslu a dopravy vás zve k účasti v podnikatelské delegaci doprovázející prezidenta republiky ČR Petra Pavla na jeho zahraniční pracovní cestě na summit Iniciativy Trojmoří ve Varšavě. Pracovní cesta se uskuteční v termínu 28.-29. dubna 2025 a za Svaz průmyslu ji povede viceprezidentka Milena Jabůrková.
Delegace během cesty navštíví hlavní město – Varšavu, kde se summit Iniciativy Trojmoří koná. Na programu bude podnikatelské fórum v rámci Iniciativy Trojmoří, diskuzní panely na různá témata, setkání s prezidentem a networking mezi firmami a účastníky business fóra s cílem prohloubit a navázat kontakty s firmami ze zemí Trojmoří.
Účast v této delegaci je určena pro firmy a organizace, které se aktivně zajímají o teritorium Trojmoří a plánují se aktivně podílet na rekonstrukci válkou zmítané Ukrajiny. Prioritními sektory pro tuto podnikatelskou delegaci jsou obrana, fintech, doprava, energetika, digitální technologie a technologie v obranném průmyslu. Vítáni jsou také zástupci akademické sféry.
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 38.000,- Kč včetně DPH pro nečleny Svazu průmyslu a 33.000,- Kč včetně DPH pro členy. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.
V případě zájmu o účast vás prosíme o následující:
- Zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky.
- Vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu.
- Zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR)
- Vyplnění jednoho vzorového snímku v powerpointu do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí
- Zaslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)
Dokumenty zašlete na e-mail mnatafalusi@spcr.cz nejpozději do 6. dubna 2025 do 18:00 hod. Vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci.
Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží jako podklad pro výběr firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který budeme připravovat v angličtině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.
Upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě vámi dodaných profilů a informací o vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.
Další pokyny vám sdělíme po obdržení vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. Informace vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou, včetně zálohové faktury na účastnický poplatek pro firmy zařazené do podnikatelské delegace.
Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení.
Podnikatelskou delegaci organizačně zajišťuje manažer Sekce vnějších vztahů Martin Natafaluši (e-mail: mnatafalusi@spcr.cz, tel. 733 643 556). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na vaši účast.
Více o navštívených teritoriích a obchodních příležitostech v nich najdete pod odkazy níže: