Podnikatelská mise na Ukrajinu

Místo konání: Ukrajina
Termín: 11. květen 2025 - 18. květen 2025

Svaz průmyslu a dopravy ČR a Hospodářská komora ČR si vás dovolují informovat, že ve dnech 11. – 18. května 2025 se bude konat cesta vládního zmocněnce Tomáše Kopečného na Ukrajinu a do Polska s doprovodnou business delegací. Za Svaz průmyslu a dopravy ČR misi povede předseda pracovního týmu pro Ukrajinu Jakub Weimann.

Na programu cesty budou podnikatelská fóra v Řešově, Lvově, Kyjevě a Dnipru, dále B2B networking/matchmaking a další doprovodné programy v navštívených lokalitách, které umožní prohloubení a navázání kontaktů s místním podnikatelským prostředím.

Prioritními sektory pro tuto podnikatelskou misi jsou energetika, zdravotnictví, dopravní infrastruktura, vodohospodářství a odpadové hospodářství. Mise je rovněž určena firmám, které již mají na Ukrajině rozjednané konkrétní projekty, bez ohledu na sektor.

Cesta se uskuteční vlaky, většinou nočními lůžkovými, místní transfery pak pronajatým autobusem. Vzhledem k délce i náplni programu prosíme, abyste vzali na vědomí očekávanou fyzickou a logistickou náročnost mise.

Program podnikatelské mise budeme sdílet se zaregistrovanými účastníky.

Hlavním komunikačním jazykem bude angličtina a ukrajinština/ruština. Dovolujeme si upozornit na nutnost jazykové vybavenosti. Z organizačních důvodů bude zajištěna pouze omezená podpora tlumočení z ukrajinštiny do angličtiny.

Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 42 000,- Kč včetně DPH pro nečleny a 37 000,- Kč včetně DPH pro členy SP ČR/HK ČR. Obsah účastnického balíčku je rozepsán v přihlášce.

V případě zájmu o účast vás prosíme o následující:

  1. zaslání vyplněné, podepsané a naskenované závazné přihlášky
  2. vyplnění elektronického registračního formuláře, který obsahuje informace nezbytné pro Vaše uvedení v katalogu podnikatelské mise, vyhledání vhodných partnerů pro B2B networking, ale i pro odbavení v letadle vládní letky či ubytování v hotelu
  3. zaslání skenu datové stránky vašeho pasu (platnost pasu min. 6 měsíců po návratu zpět do ČR)
  4. vyplnění jednoho vzorového snímku v ppt. - bude přidán do společné prezentace, která může být promítána v rámci networkingových akcí
  5. zaslání profilové fotografie účastníka do připraveného katalogu firem (min. rozlišení 500 Kb, 600 x 800 pixelů)
  6. zaslání loga společnosti (organizace) do tištěného katalogu firem (nejlépe v křivkách či kvalitě vhodné pro tisk)
  7. zaslání vyplněného čestného prohlášení

Dokumenty zašlete na organizátory mise: djoza@spcr.cz, ijavorova@spcr.cz a kramesova@komora.cz, a to nejpozději do 25. dubna 2025 do 18:00. 

Organizační informace
  • vyplňování profilu: mějte prosím na paměti, že informace uvedené v profilu slouží jako podklad pro výběr místních firem a partnerů pro networking a také pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, který budeme připravovat v angličtině a ukrajinštině a jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.

  • upozorňujeme, že bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme vaši přihlášku zpracovat. Výběr místních firem a partnerů pro networking bude probíhat na základě vámi dodaných profilů a informací o vaší firmě v tomto elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejkonkrétnější upřesnění vašich zájmů.

  • další pokyny vám sdělíme po obdržení vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace. Informace vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou, včetně zálohové faktury na účastnický poplatek pro firmy zařazené do podnikatelské delegace. 

  • vzhledem k omezené kapacitě prosíme o včasnou registraci. Pořadatelé si vyhrazují právo odmítnout zájemce o účast s ohledem na vhodnost oborového zaměření a v případě převisu poptávky nad počtem míst v letadle. Děkujeme za pochopení. 

Kontakt na organizátory

Těšíme se na vaši účast.